Treceți la conținutul principal

Masca de argila verde si kiwi

     

      Imi place sa folosesc masti naturale pentru ten pentru ca nu sunt pline de ingrediente necunoscute (mie) si tenul meu se simte si arata mult mai bine imediat dupa aplicare. Recunosc ca imi cumpar si masti din comert, dar asta pentru ca nu ma pot abtine cand vad ceva care imi atrage privirea si ma face curioasa. Insa prefer sa stau sa le prepar, chiar daca nu dureaza mult (nu pot sa ma plang ca ar dura o vesnicie), desi multe fete spun ca le e lene sa isi faca pentru ca n-au rabdare. Iar unele chiar n-au nevoie de o multime de ingrediente, poti sa folosesti un singur lucru, cum ar fi mierea, pe care de multe ori o aplic direct pe fata curata, sau iaurtul, pe care pur si simplu il iau din cutie si il intind pe fata. Asa ca scuzelor nu le gasesc rostul :))
     Pe de alta parte, am momente cand imi propun sa imi fac o masca din 2-3 ingrediente, si ajung sa pun 5 sau 6. Rau nu are ce sa fie, ca toate-s naturale.
     Astazi o sa va vorbesc despre masca cu argila si kiwi pe care am facut-o intr-o perioada cand pielea mea s-a cam dat peste cap, mi-au aparut o multime de cosuri si puncte negre care s-au inflamat si s-au umflat de toata frumusetea. Nu cunosc exact motivul pentru care au aparut, alimentatia mea fiind una normala in ultima vreme, fara fast-food si bauturi acidulate. Trebuie insa sa imi fac cateva analize, poate este ceva hormonal.
     Si pentru ca introducerea a fost mai lunga decat stirile de la ora 5, sa trecem totusi la partea care ne intereseaza.

Ingrediente: 
pulpa de la jumatate de kiwi
o lingurita si jumatate de argila verde (merge orice tip de argila, dar cea verde are o multime de proprietati)

     Se curata un kiwi si se taie pe jumatate, apoi se paseaza cu o furculita intr-un bol ceramic. Se adauga argila si se amesteca pana se omogenizeaza. Daca pulpa nu este foarte zemoasa, se pot adauga cateva picaturi de zeama de lamaie (pentru tenul gras) sau de vitamina E sau ulei de masline/samburi de struguri/migdale (pentru ten uscat). Nu foarte mult sa nu devina prea lichida ca altfel nu mai sta pe fata.
Se curata fata, preferabil cu un sapun natural, insa nu obligatoriu si se sterge cu servetele. Nu folosesc niciodata prosop pentru fata pentru ca sunt ipohondra :)). Se lasa sa actioneze 10-15 minute dupa care se clateste cu apa calduta, masand usor fata, pentru ca particulele de argila pot fi folosite si ca un exfoliant delicat.
Uneori, dupa, aplic un strat de miere pentru ca imi lasa pielea moale si radianta si il tin in jur de 10 minute. Cu cat mai mult cu atat mai bine, pentru ca e  buna pentru toate tipurile de ten, are efect antibacterian, calmeaza, tonifiaza si cicatrizeaza. Apoi clatesc din nou fata si aplic fie ulei de samburi de struguri pentru ca e usor si se absoarbe repede, fie o crema hidratanta.

Argila verde am cumparat-o de pe site-ul elemental, si are urmatoarea descriere: 

"Argila verde normalizează metabolismul celular, încetineşte procesele de îmbătrânire, detoxifiază.Recomandată în special pentru tenul gras şi mixt, normalizează funcţia glandelor sebacee şi are efect tonifiant.
Este o argilă activă universală, apreciată pentru proprietățile de absorbire, vindecare, catifelare și purificare. S-a dovedit eficace în special în cazurile de piele inflamată și pentru îngrijirea pielii grase sau mixte, este un bun regulator de sebum. Este potrivită pentru curățarea și netezirea oricărui tip de piele."



Kiwi este un fruct bogat in vitamina C, A si E, vitamine esentiale pielii, are actiune reparatoare, este antioxidant si previne aparitia ridurilor. Este minunat pentru un ten iritat si obosit, redandu-i stralucirea.

Aceasta masca imi lasa tenul curat, proaspat, luminos si catifelat. Reduce semnificativ roseata si umflaturile cosurilor. Prefer sa o aplic seara ca dupa aceea sa aplic doar o crema, sa nu fie nevoie sa ma machiez pentru ca nu vreau sa infund porii curati cu fond de ten.
          
Roxi

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Ce mai face Bunica Agafia?

Hey fetelor,      Astazi vreau sa va vorbesc despre noua mea descoperire: produsele care apartin marcii rusesti Bunica Agafia. Probabil ca multe dintre voi ati auzit pana acum de aceasta firma, insa eu recunosc ca recent am aflat de ea si de atunci mi s-a pus pata pe niste sampoane pe care le-am comandat numaidecat (nu de alta, dar imi statea gandul numai la ele).       Despre ce este vorba mai exact? In primul rand, acesta este un brand de cosmetice naturale si de produse de ingrijire corporala, care au ca ingredient principal plantele siberiene si care se impart pe mai multe categorii: Retetele bunicii Agafia, Baia bunicii Agafia, Farmacia bunicii Agafia si Ierburile bunicii Agafia.       "Inca din copilarie, bunica Agafia (Agafia Ermakova), a invatat ce planta si ce boala poate ameliora. A mostenit retetele de la mama ei, iar mama de la bunica - astfel secretele plantelor siberiene s-au transmis din generatie in generatie. Vechile retete depasesc de cele mai multe

Comanda Savonia - sapunuri naturale

     Imi plac foarte mult sapunurile naturale si de fiecare data le folosesc cu drag pana la ultimul clabuc. Prima si prima data am comandat astfel de sapunuri de la Jovis , acum vreo 3-4 ani. Imi aduc aminte ca cel cu catina si morcov mi-a placut foarte mult sa il folosesc pe fata, iar pe corp foloseam unul cu alge marine si sare care mirosea a mare <3. Acesta a fost si singurul site de unde mi-am comandat pana acum sapunuri naturale, insa pe la sfarsitul lunii am vazut postul  Claudiei , in care spunea ca cei de la Savonia au o oferta pe site: transport gratuit si 2 sapunuri cadou. Asa ca am intrat repede si mi-am ales 4 sapunuri si o sapuniera din nuca de cocos. A doua zi am fost contactata pentru a confirma comanda si, asa cum a spus si Claudia, am putut sa imi aleg cele 2 sapunuri cadou.      In poza apar cinci, dintre care doua sunt goale, pentru ca deja am inceput sa le folosesc, iar unul i l-am dat prietenei mele.      Pe cel cu lapte de capra si pe cel

Masca pentru regenerarea si cresterea parului

     Recent, am comandat de pe elemental.eu mai multe produse pentru ingrijirea tenului, cat si pentru cea a parului. In mai 2014, mi-am scurtat parul pana la umeri, inainte fiind pana la fund. Acum ce-i drept regret decizia luata, dar sunt constienta ca jumatate din el era plin de vopsea si oarecum degradat, desi mereu am folosit masti pentru ingrijirea lui, asa ca scurtarea lui a avut si efect regenerant. Insa acum imi doresc din nou parul lung, care era mult mai usor de aranjat si coafat. Intr-o zi cand ma uitam pe acest site, am dat de "activele" pentru par: pudra de amla, pudra de shikakai si henna neutra. M-am entuziasmat foart e tare cand am vazut ca sunt stimulatoare ale cresterii parului si ale imbunatatirii conditiei firului de par, asa ca le-am com andat imediat. Le folosesc de o saptamana si jumatate si pot spune ca se vad deja rezultate. Mai intai o sa va fac o scurta prezentare a lor, asa cum apare pe site. Pudra de amla Amla este o pudra ce