Treceți la conținutul principal

Ce mai face Bunica Agafia?

Hey fetelor,

     Astazi vreau sa va vorbesc despre noua mea descoperire: produsele care apartin marcii rusesti Bunica Agafia. Probabil ca multe dintre voi ati auzit pana acum de aceasta firma, insa eu recunosc ca recent am aflat de ea si de atunci mi s-a pus pata pe niste sampoane pe care le-am comandat numaidecat (nu de alta, dar imi statea gandul numai la ele).



      Despre ce este vorba mai exact? In primul rand, acesta este un brand de cosmetice naturale si de produse de ingrijire corporala, care au ca ingredient principal plantele siberiene si care se impart pe mai multe categorii: Retetele bunicii Agafia, Baia bunicii Agafia, Farmacia bunicii Agafia si Ierburile bunicii Agafia.

      "Inca din copilarie, bunica Agafia (Agafia Ermakova), a invatat ce planta si ce boala poate ameliora. A mostenit retetele de la mama ei, iar mama de la bunica - astfel secretele plantelor siberiene s-au transmis din generatie in generatie. Vechile retete depasesc de cele mai multe ori realizarile cosmetologiei moderne. Aceasta linie cosmetica este creata pe baza retetelor bunicii Agafia." (sursa: CosmeticaVerde)

      Dupa ce am rasfoit prin toata varietatea de produse, mi-am dorit foarte mult sampoanele pentru cresterea parului. Intr-adevar aveam nevoie pentru ca terminasem toate sampoanele, inclusiv pe cele care mai aveau un sfert de produs si pe care le tineam pentru zile negre, cand se terminau toate. Nu am putut sa ma decid exact pe care sa le iau, review-uri nu prea am gasit pentru ce produse voiam eu, si daca am gasit erau in rusa iar Google translate nu face treaba asa buna.


     Intr-un final mi-am comandat 2 sampoane, un balsam, o masca si o lotiune, toate avand ca scop stimularea cresterii parului.


      In ordinea din poze, o sa va spun cate ceva despre ele, ce promit ca fac. Mentionez ca inca nu le-am folosit, astazi le-am primit si sunt foarte incantata de ele, de abia astept sa vad ce prima impresie imi lasa.


1. Sampon activator pentru cresterea parului pe baza de plante siberiene
Contine extracte de pin pitic siberian, de sapunarita, de Potentilla Supina, radacina de brusture, vitaminele A, B, E si F, ginseng siberian, extract de sunatoare, ulei de catina de Altay. Are o cantitate de 100 ml, pe ambalaj scrie ca ingredientele sunt 100% naturale, nu contine SLS si parabeni, mirosul este unul de plante, dar nu puternic si deranjant, parca aduce putin a brad. Valabil 9 luni de la deschidere. Nu stiu de ce, dar in acest sampon imi pun cele mai mari sperante si ma astept sa se vada rezultate foarte bune dupa 2 luni de folosire. Probabil ca el nu o sa ma tina atat, dar in functie de cum se va obisnui parul meu cu el, am sa il cumpar din nou sau nu.


2. Balsam activator pentru cresterea parului pe baza de plante siberiene
Contine extracte de pin pitic siberian, Potentilla Supina, radacina de brusture si sunatoare, uleiuri de catina, ginseng siberian si rozmarin. Aceeasi cantitate, acelasi miros placut de plante, aceleasi ingrediente naturale. Se aplica pe toata lungimea parului si se lasa sa actioneze intre 3 si 5 minute.


3. Masca express pentru regenerarea parului - hidrateaza, calmeaza si confera stralucire
Contine extracte de Rhodiola Rosea, Empetrum Sibiricum, rachitele Oxycoccus Palustris, merisoaer Vaccinium Vitis-Idaea si flori de nalba, ulei de maces daurian, proteine vegetale. Are rolul de a reda elasticitatea si stralucirea parului, protejeaza impotriva pierderii umiditatii si impotriva factorilor nocivi din mediu, hidrateaza intens si netezeste parul. Are 100 ml, ingrediente naturale, fara SLS si parabeni, iar mirosul este minunat, mi se pare ca miroase a flori de salcam (poate ca vreun ingredient e chiar extractul de salcam). Se aplica dupa balsam, si se lasa sa actioneze intre 3 si 5 minute. Desi acesta nu este special pentru cresterea parului, m-am gandit ca este necesara o astfel de masca, pentru ca degeaba creste daca parul nu este hidratat, regenerat si protejat fata de factorii nocivi externi.

Aceste trei produse fac parte din gama Baia bunicii Agafia, unde mai gasim de asemenea si scruburi pentru corp si ten, uleiuri de par si de masaj, unturi de corp si masti pentru ten.


4. Sampon dens pe baza de apa de gheata cu 17 plante siberiene, miere alba, ulei de brusture si rasina de pin - consolideaza si stimuleaza cresterea parului pentru par subtire si fragil
Sampon pe baza de rasina de pin si Apa de gheata (Meltwater) - apa “moale”, provenita din topire, ce ofera o baza blanda de spalare. Complexul de 17 plante siberiene, mierea alba si uleiul de brusture hranesc si hidrateaza intensiv scalpul si parul slabit, fortifica radacinile, creste rezistenta firelor de par, stimuleaza cresterea lor. Complexul de 17 Plante: rhododendron daurian, iarba mare, atragena siberiana, siminoc, splinuta dauriana, ciocul berzei, pedicularis, rubus saxatilis, urzica, sapunarita, musetel, gura porumbelului, rhodiola rosea, urzica de Mongolia, gura lupului de Baical, polygonatum odoratum, urzica moarta.

Nu contine SLS si parabeni, are o valabilitate de 12 luni de la deschidere, iar mirosul de plante aduce mult a iarba si a brad. M-am gandit ca pe acesta sa il alternez cu celalalt, pe acesta sa il folosesc primul si dupa pe cel activator ca sa pot continua cu balsamul si masca din aceeasi gama.


5. Lotiune fortifianta pentru par - regenereaza, intareste radacinile, stimuleaza cresterea parului
Contine extracte de conuri de hamei, urzica, radacina de brusture, floarea miresei siberiana. Nu contine spirt si arome sintetice. Regenereaza structura parului, intareste radacinile, stimuleaza cresterea firelor de par. Se aplica dupa baie, pe scalp si pe parul umed si nu se clateste. Este valabil 2 ani de la data fabricatiei, si al meu va expira la sfarsitul lui 2016, insa cred ca il voi termina pana atunci :))

Acestea doua fac parte din gama Retetele bunicii Agafia.

      Inainte sa ma apuc de acest tratament, daca pot sa ii spun asa, o sa fac o poza pentru a urmari evolutia si pentru a vedea mai bine rezultatele care apar pe parcurs.

     In acelasi timp o sa continui sa folosesc mastile cu pudra de amla, shikakai si henna, in care voi adauga si o lingurita de gaz.
      Voi reveni cu un update cu primele impresii imediat ce imi formez o parere despre produse.

Voi ati incercat pana acum vreun produs din aceasta gama? 
Fie crema de fata, de corp, ori scruburi sau sampoane?

Sa aveti o zi minunata!


Roxi












Comentarii

  1. cu toate ca le-am vazut de multe ori in Rep. Moldova, nu am incercat niciodata aceste produse. la urmatoarea vizita o sa achizitionez si eu cateva, sa le incerc.

    RăspundețiȘtergere
  2. Hey, sunt curioasa cum a fost pana la urma experienta ta cu aceste produse? Mi-am luat si eu zilele trecute, tot din curiozitate, dar nu-mi place ca nu sunt 100% naturale si, de asemenea, nu am gasit deloc review-uri despre ele. Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna, iti voi lasa aici link-ul cu parerea mea despre ele: http://a-bag-of-tricks.blogspot.ro/2015/07/update-ce-mai-face-bunica-agafia.html

      sper ca iti va fi de folos si poate la tine merg mai bine fata de cum au functionat la mine. ;*

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Comanda Savonia - sapunuri naturale

     Imi plac foarte mult sapunurile naturale si de fiecare data le folosesc cu drag pana la ultimul clabuc. Prima si prima data am comandat astfel de sapunuri de la Jovis , acum vreo 3-4 ani. Imi aduc aminte ca cel cu catina si morcov mi-a placut foarte mult sa il folosesc pe fata, iar pe corp foloseam unul cu alge marine si sare care mirosea a mare <3. Acesta a fost si singurul site de unde mi-am comandat pana acum sapunuri naturale, insa pe la sfarsitul lunii am vazut postul  Claudiei , in care spunea ca cei de la Savonia au o oferta pe site: transport gratuit si 2 sapunuri cadou. Asa ca am intrat repede si mi-am ales 4 sapunuri si o sapuniera din nuca de cocos. A doua zi am fost contactata pentru a confirma comanda si, asa cum a spus si Claudia, am putut sa imi aleg cele 2 sapunuri cadou.      In poza apar cinci, dintre care doua sunt goale, pentru ca deja am inceput sa le folosesc, iar unul i l-am dat prietenei mele.      Pe cel cu lapte de capra si pe cel

Masca pentru regenerarea si cresterea parului

     Recent, am comandat de pe elemental.eu mai multe produse pentru ingrijirea tenului, cat si pentru cea a parului. In mai 2014, mi-am scurtat parul pana la umeri, inainte fiind pana la fund. Acum ce-i drept regret decizia luata, dar sunt constienta ca jumatate din el era plin de vopsea si oarecum degradat, desi mereu am folosit masti pentru ingrijirea lui, asa ca scurtarea lui a avut si efect regenerant. Insa acum imi doresc din nou parul lung, care era mult mai usor de aranjat si coafat. Intr-o zi cand ma uitam pe acest site, am dat de "activele" pentru par: pudra de amla, pudra de shikakai si henna neutra. M-am entuziasmat foart e tare cand am vazut ca sunt stimulatoare ale cresterii parului si ale imbunatatirii conditiei firului de par, asa ca le-am com andat imediat. Le folosesc de o saptamana si jumatate si pot spune ca se vad deja rezultate. Mai intai o sa va fac o scurta prezentare a lor, asa cum apare pe site. Pudra de amla Amla este o pudra ce