Treceți la conținutul principal

Rochii de zi cu broderie

Hainele brodate sau cu broderie aplicata continua sa fie in tendinte si in acest inceput de an. Daca iti place sa porti rochii in tinutele tale de zi cu zi sau la birou si iti doresti sa ai un outfit perfect, alege rochiile cu broderie. Pe langa faptul ca sunt deosebite si foarte feminine, rochiile de zi vor incanta privirile tuturor celor din jurul tau.

Pentru tinutele tale de la birou, alege modele de rochii in culori uni, delicate, cu broderie florala. Un croi simplu, pe corp si maneca trei sferturi sunt detaliile care cu siguranta te vor scoate in evidenta.




Mai multe rochii cu broderie gasesti AICI

Renunta la pantaloni si la blugi si alege o rochie pentru tinutele tale de zi. Sunt comode si confortabile, usor de asortat si le poti purta fie cu sneakersi, tenisi, fie cu balerini sau pantofi casual - in functie de stilul pe care il preferi.



O gama variata de rochii vei gasi pe site-ul celor de la StarShiners. In plus, profita de reducerile de iarna, poate ca acum vei gasi la oferta produsul preferat pe care ti-l doresti de mult timp! Arunca o privire, nu ai nimic de pierdut. Sunt peste 1000 de articole la pret redus!


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Ce mai face Bunica Agafia?

Hey fetelor,      Astazi vreau sa va vorbesc despre noua mea descoperire: produsele care apartin marcii rusesti Bunica Agafia. Probabil ca multe dintre voi ati auzit pana acum de aceasta firma, insa eu recunosc ca recent am aflat de ea si de atunci mi s-a pus pata pe niste sampoane pe care le-am comandat numaidecat (nu de alta, dar imi statea gandul numai la ele).       Despre ce este vorba mai exact? In primul rand, acesta este un brand de cosmetice naturale si de produse de ingrijire corporala, care au ca ingredient principal plantele siberiene si care se impart pe mai multe categorii: Retetele bunicii Agafia, Baia bunicii Agafia, Farmacia bunicii Agafia si Ierburile bunicii Agafia.       "Inca din copilarie, bunica Agafia (Agafia Ermakova), a invatat ce planta si ce boala poate ameliora. A mostenit retetele de la mama ei, iar mama de la bunica - astfel secretele plantelor siberiene s-au transmis din generatie in generatie. Vechile retete depasesc de cele mai multe

Comanda Savonia - sapunuri naturale

     Imi plac foarte mult sapunurile naturale si de fiecare data le folosesc cu drag pana la ultimul clabuc. Prima si prima data am comandat astfel de sapunuri de la Jovis , acum vreo 3-4 ani. Imi aduc aminte ca cel cu catina si morcov mi-a placut foarte mult sa il folosesc pe fata, iar pe corp foloseam unul cu alge marine si sare care mirosea a mare <3. Acesta a fost si singurul site de unde mi-am comandat pana acum sapunuri naturale, insa pe la sfarsitul lunii am vazut postul  Claudiei , in care spunea ca cei de la Savonia au o oferta pe site: transport gratuit si 2 sapunuri cadou. Asa ca am intrat repede si mi-am ales 4 sapunuri si o sapuniera din nuca de cocos. A doua zi am fost contactata pentru a confirma comanda si, asa cum a spus si Claudia, am putut sa imi aleg cele 2 sapunuri cadou.      In poza apar cinci, dintre care doua sunt goale, pentru ca deja am inceput sa le folosesc, iar unul i l-am dat prietenei mele.      Pe cel cu lapte de capra si pe cel

Masca pentru regenerarea si cresterea parului

     Recent, am comandat de pe elemental.eu mai multe produse pentru ingrijirea tenului, cat si pentru cea a parului. In mai 2014, mi-am scurtat parul pana la umeri, inainte fiind pana la fund. Acum ce-i drept regret decizia luata, dar sunt constienta ca jumatate din el era plin de vopsea si oarecum degradat, desi mereu am folosit masti pentru ingrijirea lui, asa ca scurtarea lui a avut si efect regenerant. Insa acum imi doresc din nou parul lung, care era mult mai usor de aranjat si coafat. Intr-o zi cand ma uitam pe acest site, am dat de "activele" pentru par: pudra de amla, pudra de shikakai si henna neutra. M-am entuziasmat foart e tare cand am vazut ca sunt stimulatoare ale cresterii parului si ale imbunatatirii conditiei firului de par, asa ca le-am com andat imediat. Le folosesc de o saptamana si jumatate si pot spune ca se vad deja rezultate. Mai intai o sa va fac o scurta prezentare a lor, asa cum apare pe site. Pudra de amla Amla este o pudra ce