Treceți la conținutul principal

Fonduri de ten - ce am aruncat si cu ce am inlocuit

     Fondurile de ten au fost si sunt obsesia mea. Daca acum am reusit sa fiu mai cumpatata, inainte cumparam tot ce imi iesea in cale. Tin minte ca acum cativa ani, cand nu machiam pe altii si machiajul il executam doar pe mine, aveam 8 fonduri de ten. Unele au expirat si le-am aruncat pentru ca nu mi-au placut, altele le-am dat prietenelor si le-am oprit doar pe cele care mi-au placut.

      Ultimele pe care le-am terminat luna asta sunt L'Oreal Infallible 24h Foundation si un fond de ten pe care l-am primit de la o prietena din Japonia, Sofina Primavista Cream Foundation.

L'Oreal Infallible a fost un fond de ten ok, nu m-a impresionat in mod extraordinar, s-a potrivit foarte bine pentru machiajele de zi cu zi, pentru zile lejere, in care nu trebuie sa alergi de dimineata pana seara, pentru iesiri in oras si cam atat. Ce-i drept l-am folosit si pentru evenimente, dar nu a facut fata cu brio mai mult de 4-5 ore, eu avand un ten cu imperfectiuni, iar dupa acest timp incepea sa luceasca in zona T si sa dispara de pe obraji, cu toate ca il fixam cu pudra.



      Primavista Cream Foundation este in schimb un fond de ten cu o acoperire medie, care da foarte bine in poze pe un ten fara probleme. Nici acesta nu excela la capitolul rezistenta, dar mi s-a parut mult mai bun fata de Infallible. Se aseza foarte bine pe fata, era cremos, il puteai intinde rapid folosind o cantitate foarte mica de produs fara sa se usuce instant, iar cu pensula buffing brush de la Real Techniques arata impecabil.



      Insa acestea doua s-au terminat si am profitat de reducerea pe care o am cu diploma de cosmetica si make-up pe site-ul Make-up Studio pentru a incerca gama profesionala a acestora.
      Mi-am cumparat doua refill-uri de fond de ten crema Face It Cream Foundation, una nuanta Almond, cealalta Light Beige. Culorile sunt destul de asemanatoare, iar mie ambele mi se potrivesc perfect. Face It Cream Foundation are o acoperire mare, pistruii mei nu au nicio sansa, rezista foarte bine pe ten si singur, iar cu pudra translucida pulbere tot de la Make-up Studio, 12 ore, cel putin, nici nu se clinteste. Imi place ca desi are un grad de acoperire mare, nu iti simti fata incarcata si nici nu se vede ca si cum ai avea aplicat un fond de ten "greu".



      Mi-am comandat si doua fonduri de ten "No Transfer", unul nuanta Ivory, iar celalalt nuanta Sunset, pe care le combin intre ele pentru a ajunge la culoarea dorita. Acest fond de ten are o acoperire mica spre medie. Am facut testul cu telefonul, iar urmele au fost practic inexistente pe ecran. Singurul lucru care nu imi place este faptul ca trebuie sa lucrezi foarte repede cu el pentru ca se usuca si ramane inestetic pe fata. Pentru un ten curat se potriveste de minune. Nu mi-a placut cum se impaca cu tenul uscat, care se descuameaza usor in zona nasului si a sprancenelor. Deci clar nu poate fi folosit pe un ten cu tendinte mari de uscare.



      Pentru machiajul zilnic, mi-am cumparat L'Oreal Accord Parfait, cel cu ambalajul nou. In magazin mi s-a parut ok, insa dupa cateva zile de purtare nu e ce trebuie pentru o zona T uleioasa. Mi se pare ca nu intra in piele si daca din greseala pui mana pe fata, se ia foarte repede. Are o acoperire usoara, e buildable, dar incarca fata la al doilea strat.

Puterea de acoperire :

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Ce mai face Bunica Agafia?

Hey fetelor,      Astazi vreau sa va vorbesc despre noua mea descoperire: produsele care apartin marcii rusesti Bunica Agafia. Probabil ca multe dintre voi ati auzit pana acum de aceasta firma, insa eu recunosc ca recent am aflat de ea si de atunci mi s-a pus pata pe niste sampoane pe care le-am comandat numaidecat (nu de alta, dar imi statea gandul numai la ele).       Despre ce este vorba mai exact? In primul rand, acesta este un brand de cosmetice naturale si de produse de ingrijire corporala, care au ca ingredient principal plantele siberiene si care se impart pe mai multe categorii: Retetele bunicii Agafia, Baia bunicii Agafia, Farmacia bunicii Agafia si Ierburile bunicii Agafia.       "Inca din copilarie, bunica Agafia (Agafia Ermakova), a invatat ce planta si ce boala poate ameliora. A mostenit retetele de la mama ei, iar mama de la bunica - astfel secretele plantelor siberiene s-au transmis din generatie in generatie. Vechile retete depasesc de cele mai multe

Comanda Savonia - sapunuri naturale

     Imi plac foarte mult sapunurile naturale si de fiecare data le folosesc cu drag pana la ultimul clabuc. Prima si prima data am comandat astfel de sapunuri de la Jovis , acum vreo 3-4 ani. Imi aduc aminte ca cel cu catina si morcov mi-a placut foarte mult sa il folosesc pe fata, iar pe corp foloseam unul cu alge marine si sare care mirosea a mare <3. Acesta a fost si singurul site de unde mi-am comandat pana acum sapunuri naturale, insa pe la sfarsitul lunii am vazut postul  Claudiei , in care spunea ca cei de la Savonia au o oferta pe site: transport gratuit si 2 sapunuri cadou. Asa ca am intrat repede si mi-am ales 4 sapunuri si o sapuniera din nuca de cocos. A doua zi am fost contactata pentru a confirma comanda si, asa cum a spus si Claudia, am putut sa imi aleg cele 2 sapunuri cadou.      In poza apar cinci, dintre care doua sunt goale, pentru ca deja am inceput sa le folosesc, iar unul i l-am dat prietenei mele.      Pe cel cu lapte de capra si pe cel

Masca pentru regenerarea si cresterea parului

     Recent, am comandat de pe elemental.eu mai multe produse pentru ingrijirea tenului, cat si pentru cea a parului. In mai 2014, mi-am scurtat parul pana la umeri, inainte fiind pana la fund. Acum ce-i drept regret decizia luata, dar sunt constienta ca jumatate din el era plin de vopsea si oarecum degradat, desi mereu am folosit masti pentru ingrijirea lui, asa ca scurtarea lui a avut si efect regenerant. Insa acum imi doresc din nou parul lung, care era mult mai usor de aranjat si coafat. Intr-o zi cand ma uitam pe acest site, am dat de "activele" pentru par: pudra de amla, pudra de shikakai si henna neutra. M-am entuziasmat foart e tare cand am vazut ca sunt stimulatoare ale cresterii parului si ale imbunatatirii conditiei firului de par, asa ca le-am com andat imediat. Le folosesc de o saptamana si jumatate si pot spune ca se vad deja rezultate. Mai intai o sa va fac o scurta prezentare a lor, asa cum apare pe site. Pudra de amla Amla este o pudra ce