Treceți la conținutul principal

Cum mi-am decolorat parul fara sa il ard

     Dupa ce mi-am decolorat parul din negru in saten, m-am vopsit din nou culoare inchisa, un castaniu inchis (aproape negru), pentru ca mai apoi sa ma decolorez iar. 

     Ultima decolorare am facut-o la doua saptamani dupa ce parul fusese vopsit castaniu inchis. Ca si ultima data, m-am decolorat cu kit-ul de ombre de la L'Oreal, insa de data aceasta am folosit doua cutii, nu doar una, pentru ca intre timp mi-a crescut parul destul de mult si o cutie de vopsea nu imi mai ajungea pentru tot capul. 

     Insa ce este cel mai important este faptul ca nu mi-am ars deloc parul si asta datorita unui lucru pe care la momentul respectiv nu l-am bagat de seama, dar care m-a ajutat foarte mult.

     Nu aveam vreun plan sa ma decolorez, totul a fost o nebunie de moment. In dimineata respectiva, m-am trezit cu gandul sa imi spal parul mai tarziu ca era murdar, insa m-am decis cat timp imi beau cafeaua si mai fac curat prin casa sa imi dau cu putin ulei de ricin in el, pentru ca il cam neglijasem in ultima vreme. Am aplicat uleiul pe jumatate din lungime, l-am prins intr-un coc si in timp ce ma uitam pe net, mi-a venit ideea cu schimbatul nuantei parului. Cum nu mai aveam rabdare, m-am dus si mi-am luat kitul de decolorare si voiam sa ma fac imediat, insa mi-am dat seama ca am ulei de ricin in el si trebuie sa il spal intai, sa il usuc si apoi sa aplic vopseaua. Ma cam dadea inapoi acest lucru, stiind ca e bine sa te vopsesti pe un par care este spalat de o zi, doua, dar cum nu mai puteam sa astept, m-am decolorat imediat dupa ce mi-am uscat parul.

      Cu decolorantul am stat destul de mult, in loc de 45 de min am stat o ora si 15 min. Ma asteptam ca dupa spalare si uscare sa fie sarmos si sa stea varfurile in toate directiile, dar din contra, parul a fost foooarte moale si cuminte, chiar si dupa o saptamana de la acest procedeu, arata bine, semn ca nu a fost doar efectul samponului cu care a venit produsul.

     Ca o concluzie, uleiul de ricin a avut un efect benefic pentru par (l-am tinut cam 5 ore, dar cred ca si 2 ore sunt suficiente cat sa isi faca efectul), iar fata de ultima data cand l-am decolorat s-a vazut clar o diferenta in textura. Cred ca la fel de bine ar functiona si uleiul de masline sau cel de avocado. Sau de ce nu, toate 3, amestecate. Pentru fetele care vor sa isi decoloreze parul din negru in culori deschise, cred ca merita sa incercati si voi aceasta metoda. Daca o sa faceti asta vreodata sau poate chiar ati facut-o deja, mi-ar face mare placere sa imi lasati un comentariu cu experienta voastra!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Ce mai face Bunica Agafia?

Hey fetelor,      Astazi vreau sa va vorbesc despre noua mea descoperire: produsele care apartin marcii rusesti Bunica Agafia. Probabil ca multe dintre voi ati auzit pana acum de aceasta firma, insa eu recunosc ca recent am aflat de ea si de atunci mi s-a pus pata pe niste sampoane pe care le-am comandat numaidecat (nu de alta, dar imi statea gandul numai la ele).       Despre ce este vorba mai exact? In primul rand, acesta este un brand de cosmetice naturale si de produse de ingrijire corporala, care au ca ingredient principal plantele siberiene si care se impart pe mai multe categorii: Retetele bunicii Agafia, Baia bunicii Agafia, Farmacia bunicii Agafia si Ierburile bunicii Agafia.       "Inca din copilarie, bunica Agafia (Agafia Ermakova), a invatat ce planta si ce boala poate ameliora. A mostenit retetele de la mama ei, iar mama de la bunica - astfel secretele plantelor siberiene s-au transmis din generatie in generatie. Vechile retete depasesc de cele mai multe

Comanda Savonia - sapunuri naturale

     Imi plac foarte mult sapunurile naturale si de fiecare data le folosesc cu drag pana la ultimul clabuc. Prima si prima data am comandat astfel de sapunuri de la Jovis , acum vreo 3-4 ani. Imi aduc aminte ca cel cu catina si morcov mi-a placut foarte mult sa il folosesc pe fata, iar pe corp foloseam unul cu alge marine si sare care mirosea a mare <3. Acesta a fost si singurul site de unde mi-am comandat pana acum sapunuri naturale, insa pe la sfarsitul lunii am vazut postul  Claudiei , in care spunea ca cei de la Savonia au o oferta pe site: transport gratuit si 2 sapunuri cadou. Asa ca am intrat repede si mi-am ales 4 sapunuri si o sapuniera din nuca de cocos. A doua zi am fost contactata pentru a confirma comanda si, asa cum a spus si Claudia, am putut sa imi aleg cele 2 sapunuri cadou.      In poza apar cinci, dintre care doua sunt goale, pentru ca deja am inceput sa le folosesc, iar unul i l-am dat prietenei mele.      Pe cel cu lapte de capra si pe cel

Masca pentru regenerarea si cresterea parului

     Recent, am comandat de pe elemental.eu mai multe produse pentru ingrijirea tenului, cat si pentru cea a parului. In mai 2014, mi-am scurtat parul pana la umeri, inainte fiind pana la fund. Acum ce-i drept regret decizia luata, dar sunt constienta ca jumatate din el era plin de vopsea si oarecum degradat, desi mereu am folosit masti pentru ingrijirea lui, asa ca scurtarea lui a avut si efect regenerant. Insa acum imi doresc din nou parul lung, care era mult mai usor de aranjat si coafat. Intr-o zi cand ma uitam pe acest site, am dat de "activele" pentru par: pudra de amla, pudra de shikakai si henna neutra. M-am entuziasmat foart e tare cand am vazut ca sunt stimulatoare ale cresterii parului si ale imbunatatirii conditiei firului de par, asa ca le-am com andat imediat. Le folosesc de o saptamana si jumatate si pot spune ca se vad deja rezultate. Mai intai o sa va fac o scurta prezentare a lor, asa cum apare pe site. Pudra de amla Amla este o pudra ce