Treceți la conținutul principal

Paula's Choice - review

     Despre produsele Paula's Choice am citit prima data acum multi ani pe un blog si erau foarte bine cotate si laudate, insa ce ma dadea inapoi era faptul ca nu se gaseau in Romania, iar pe atunci nu ma incumetam sa comand online pe un site din afara. De cand au aparut si la noi, ma tot uitam mereu pe site si imi doream anumite produse pentru tenul meu, insa niciodata nu dadeam comanda pentru ca nu imi venea sa dau milioane pe niste produse despre care nu stiam cum vor reactiona pe ten. Pe de alta parte, cele trial size, mi se parea foarte mici si mi-era frica ca nu o sa imi ajunga suficient cat sa pot sa imi fac o parere despre ele. Insa intr-o dimineata m-am trezit cu fata plina de monstrii, lucru care nu mi s-a intamplat niciodata de cand am terminat tratamentul cu Roaccutane. Mai apareau ce-i drept 2-3 cosulete, dar nu cum au fost astea, de nu imi venea sa ies afara din casa. Aceasta eruptie am pus-o pe seama unui complex de vitamine pe care l-am luat, printre care se numara si biotina, si recunosc ca in perioada aia nu am baut suficienta apa cat ar trebui sa bei atunci cand iei aceasta vitamina. Am incercat diverse metode naturiste sa scap de ele, m-a ajutat destul de mult usturoiul (frecat seara inainte de culcare pe cos, iar dimineata nu mai era asa umflat, dadea inapoi), insa nu suficient. 

      Asa ca m-am hotarat in cele din urma sa comand varianta trial de la produsele PC care se potriveau tenului meu si nu sunt deloc dezamagita! Le folosesc de 2 luni, iar 3 dintre ele ma mai tin tot atat. Despre ce produse e vorba? In primul rand, un produs de curatat pe care il folosesc sa ma spal pe fata: Clear Pore Normalizing Cleanser. Acesta inca mai are jumatate din cantitate dupa doua luni de folosire, in fiecare seara si uneori dimineata. Recunosc ca sunt zgarcita cu aplicarea lui si pun cat un bob de mazare, dar e suficient pentru ca face o spuma usoara suficient cat sa o intind pe toata fata. Dupa ce ma usuc pe fata, aplic tonerul Resist Weightless Advanced Repairing Toner, care s-a cam terminat, iar pe acesta l-am aplicat numai seara. A treia etapa este exfoliantul, pe acesta mereu mi l-am dorit datorita parerilor bune citite pe net: Clear Regular Strength Anti-Redness Exfoliating Solution 2% Salicylic Acid. Spre deosebire de ce am citit, nu mi-a uscat fata, nu a trebuit sa il introduc in rutina zilnica prin folosirea sa o data pe saptamana, apoi de doua ori si asa mai departe. Nu. L-am folosit in fiecare seara si nu am avut absolut nicio problema cu el. Are o textura apoasa si ca sa nu irosesc produsul, nu l-am aplicat pe discheta demachianta, ci direct pe degete, masandu-l in piele. Si pentru ca atunci cand folosesti un exfoliant e bine sa asiguri protectie tenului in timpul zilei, mi-am luat crema cu SPF 30 Clear Ultra-Light Daily Mattifying Fluid SPF 30, care este foarte usoara si se absoarbe foarte repede in piele. Mai multe detalii despre ele gasiti in linkurile produselor.

      M-au ajutat? DA! Inca nu am un ten de invidiat si pentru prima data in viata am avut rabdare cu testarea produselor. Daca la inceput, in primele saptamani, rezultatele intarziau sa apara, acum clar se vede o diferenta, una buna. Ma bucur ca nu le-am aruncat prin baie si ca nu am renuntat la ele, cum se intampla de obicei, pentru ca eu astept rezultate peste noapte. Plus ca am primit foarte multe complimente in legatura cu textura tenului, multa lume mi-a spus ca arata mai curat si porii mai aerisiti. In schimb, ceea ce am observat este faptul ca fondul de ten se asaza mult mai bine, arata mult mai natural si nici nu se observa ca pana acum pe fata. Un alt lucru pe care l-am observat este ca mi-a transformat cosurile in puncte negre, la suprafata pielii, pe care le scot dupa dus si apoi aplic tonerul si exfoliantul, iar a doua zi sunt retrase. Pe frunte aveam niste umflaturi, puncte negre sub piele, pe care nu reuseam niciodata sa le scot fara sa infectez zona, insa multe dintre ele au iesit si indepartarea lor a fost foarte usoara. Tin sa mentionez ca folosesc pentru demachiere apa micelara de la Garnier si ii prieste foarte bine tenului meu.

      Sunt foarte multumita de aceste produse, iar cand se vor termina, o sa le iau pe cele full-size, pentru ca personal consider ca isi merita fiecare banut!

Aceasta e eruptia care mi-a aparaut peste noapte:

Asa arata tenul meu inainte de a incepe folosirea produselor PC:

Dupa 2 luni de folosire a produselor PC:



Comentarii

  1. si eu trebuie sa le incerc, dar tot de problema preului ma tamponez!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. isi merita fiecare banut, iar variantele full size cred ca tin in jur de un an, daca nu mai mult.
      cleanserul trial pe care il am a facut astazi 3 luni de cand il folosesc si e consumat jumate :)

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Ce mai face Bunica Agafia?

Hey fetelor,      Astazi vreau sa va vorbesc despre noua mea descoperire: produsele care apartin marcii rusesti Bunica Agafia. Probabil ca multe dintre voi ati auzit pana acum de aceasta firma, insa eu recunosc ca recent am aflat de ea si de atunci mi s-a pus pata pe niste sampoane pe care le-am comandat numaidecat (nu de alta, dar imi statea gandul numai la ele).       Despre ce este vorba mai exact? In primul rand, acesta este un brand de cosmetice naturale si de produse de ingrijire corporala, care au ca ingredient principal plantele siberiene si care se impart pe mai multe categorii: Retetele bunicii Agafia, Baia bunicii Agafia, Farmacia bunicii Agafia si Ierburile bunicii Agafia.       "Inca din copilarie, bunica Agafia (Agafia Ermakova), a invatat ce planta si ce boala poate ameliora. A mostenit retetele de la mama ei, iar mama de la bunica - astfel secretele plantelor siberiene s-au transmis din generatie in generatie. Vechile retete depasesc de cele mai multe

Comanda Savonia - sapunuri naturale

     Imi plac foarte mult sapunurile naturale si de fiecare data le folosesc cu drag pana la ultimul clabuc. Prima si prima data am comandat astfel de sapunuri de la Jovis , acum vreo 3-4 ani. Imi aduc aminte ca cel cu catina si morcov mi-a placut foarte mult sa il folosesc pe fata, iar pe corp foloseam unul cu alge marine si sare care mirosea a mare <3. Acesta a fost si singurul site de unde mi-am comandat pana acum sapunuri naturale, insa pe la sfarsitul lunii am vazut postul  Claudiei , in care spunea ca cei de la Savonia au o oferta pe site: transport gratuit si 2 sapunuri cadou. Asa ca am intrat repede si mi-am ales 4 sapunuri si o sapuniera din nuca de cocos. A doua zi am fost contactata pentru a confirma comanda si, asa cum a spus si Claudia, am putut sa imi aleg cele 2 sapunuri cadou.      In poza apar cinci, dintre care doua sunt goale, pentru ca deja am inceput sa le folosesc, iar unul i l-am dat prietenei mele.      Pe cel cu lapte de capra si pe cel

Masca pentru regenerarea si cresterea parului

     Recent, am comandat de pe elemental.eu mai multe produse pentru ingrijirea tenului, cat si pentru cea a parului. In mai 2014, mi-am scurtat parul pana la umeri, inainte fiind pana la fund. Acum ce-i drept regret decizia luata, dar sunt constienta ca jumatate din el era plin de vopsea si oarecum degradat, desi mereu am folosit masti pentru ingrijirea lui, asa ca scurtarea lui a avut si efect regenerant. Insa acum imi doresc din nou parul lung, care era mult mai usor de aranjat si coafat. Intr-o zi cand ma uitam pe acest site, am dat de "activele" pentru par: pudra de amla, pudra de shikakai si henna neutra. M-am entuziasmat foart e tare cand am vazut ca sunt stimulatoare ale cresterii parului si ale imbunatatirii conditiei firului de par, asa ca le-am com andat imediat. Le folosesc de o saptamana si jumatate si pot spune ca se vad deja rezultate. Mai intai o sa va fac o scurta prezentare a lor, asa cum apare pe site. Pudra de amla Amla este o pudra ce