Treceți la conținutul principal

Favoritele lunii martie

   

      Este prima mea postare de acest fel si desi credeam ca nu am despre ce sa scriu, am reusit sa selectez produsele pe care le-am folosit cel mai des si mi-au placut cel mai mult luna ce a trecut.

     In primul rand, voi incepe cu produsele de machiaj. Rimelul pe care l-am folosit aproape non-stop a fost cel de la Essence - Get Big Lashes, cu toate ca la inceput nu mi-a placut din cauza periutei mari care ma murdarea mereu pe pleoapa. Preferatul meu ramane cel de la Miss Sporty - Studio Lash 3D Volumythic Mascara, recomandat de o prietena. O vreme numai pe acela l-am cumparat pentru ca imi facea genele lungi si definite. Pe viitor, cand o sa il cumpar din nou, o sa ii fac un review detaliat. Revenind la cel de la Essence, exceptand periuta mare, imi place cum imi separa genele, le alungeste si le curbeaza. Rezista bine pe parcursul zilei, nu se faramiteaza si se demachiaza repede. Iar pretul este foarte mic, undeva pana in 15 lei.


     Tot la capitolul machiaj, la inceputul anului mi-am cumparat o paleta mica de farduri de la Ruby Rose, stiam eu ca exista una cu multe nuante de auriu si aramiu si am cautat-o special pe aceea. A costat 10 lei, iar cu o baza, fardurile rezista bine. Nu sunt ele cele mai intense, dar nici foarte prafoase nu sunt. Se aplica bine, se blenduiesc destul de usor. Am folosit-o destul de mult pentru ca imi place auriul pe care il are si pentru finishul frumos, usor metalizat al culorilor.




     De asemenea, am vazut ca pe foarte multe bloguri fetele erau foarte incantate si recomandau CC Creamul de la Gerovital, din noua gama Happiness. Asa ca mi l-am cumparat si eu, pe cel cu extract de zmeura, nuanta light. Imi place foarte mult, acum inteleg si isteria (in sensul bun al cuvantului) care s-a creat in jurul acestui produs. Imi place ca imi acopera bine unele semne pe care le mai am de la cosuri, iar unde nu merge din prima, il folosesc pe post de corector si il aplic cu o pensula peste primul strat. Cand simt nevoia de o acoperire mai buna, il amestec cu fond de ten, 50-50, si il aplic cu o pensula de stippling pentru ca uniformizeaza frumos si natural, nu se vede incarcat. Imi place si mirosul, este fresh, nu miroase sintetic si nici puternic. Avand zona T grasa, daca stiu ca il tin peste 4-5 ore pe fata, aplic si o pudra intr-un strat fin. L-am achizitionat din Auchan, la pretul de 17 lei.


     In ceea ce priveste ingrijirea fetei am folosit gelul antiacneic Eritroacnol si crema cu ichtiol. Le-am folosit impreuna si m-au ajutat foarte mult, insa cu mai multe detalii o sa revin zilele urmatoare. De asemenea, am folosit si sapunul natural de la Savonia cu lapte de capra, care imi place foarte mult cum imi curata fata dupa demachiere.


     Am folosit cu placere gelul de dus de la Le Petit Marseillais, varianta cu lapte, pe care il ador cum miroase. Face multa spuma si isi mentine mirosul mult mai mult decat ale geluri de dus pe care le-am incercat pana acum. Nu e nevoie de o cantitate mare si astfel tine foarte mult, nu se consuma repede. L-am luat din Auchan si a costat in jur de 8 lei, parca era la oferta, nu mai tin minte exact. De asemenea, folosesc si gelul de dus de la Yves Rocher Jardins du Monde - Fleur de Coton care miroase atat de frumos, a curat, a proaspat, ce sa mai... e minunat! L-am luat la oferta la pretul de 8 lei.


     Am folosit sampoanele rusesti, apartinand marcii Bunica Agafia, si vreau sa va spun ca sunt wow!! Cred ca sunt ani de zile de cand parul meu nu a mai aratat atat de bine, sa aiba luciu natural si sa fie mai moale. De obicei dupa baie, mi se inasprea, orice balsam si masca as fi folosit. Singurul cu care mai reuseam sa il fac sa arate bine era uleiul de cocos, dar acum l-am terminat si nu am apucat sa imi dau comanda. Acum astept sa vad daca are vreun efect si asupra cresterii parului, eu sper din suflet sa fie asa cum scrie in descrierea lui, sa activeze cresterea si sa stimuleze circulatia sangelui.



      In luna martie mi-am facut unghiile rosii, a fost singura culoare pe care am folosit-o toata luna. Imi luasem mai demult o oja rosie de la Flormar, care la inceput nu mi-a placut in ceea ce priveste rezistenta. Insa acum cand am folosit-o din nou am inteles si de ce nu tinea atat de bine. In primul rand nu foloseam un strat de baza si unul de finish, si in al doilea rand, este mult mai rezistenta pe unghiile scurte. M-a tinut pana la 5 zile fara sa sara sau sa se crape, in conditiile in care am spalat vase, am facut curatenie prin casa si am stat cu mainile prin diverse produse de curatat. Fara lac deasupra, are luciu o zi - doua, apoi incepe sa se matuiasca.



Sa aveti o zi minunata!

Roxi





Comentarii

  1. Zice cine ce o zice, mie fardurile de la Ruby Rose mi se par extraordinare si cu un primer bun, bat la fundulet multe farduri scumpe :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai dreptate, mama are de ceva timp o paleta de la Ruby Rose cu o multime de culori si nu si-au schimbat deloc consistenta si pigmentatia.
      :D

      Ștergere
  2. Hey! ai niste poze foarte frumoase, dupa parerea mea ar arata foarte bine daca le-ai seta sa apara mai mari!♥
    Si eu ador cc cream-ul! Ma bucur mult ca iti place si tie!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc :)
      Am zis ca ocupa prea mult daca le pun mai mari, se maximizeaza daca sunt selectate.
      Te pup :D

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Ce mai face Bunica Agafia?

Hey fetelor,      Astazi vreau sa va vorbesc despre noua mea descoperire: produsele care apartin marcii rusesti Bunica Agafia. Probabil ca multe dintre voi ati auzit pana acum de aceasta firma, insa eu recunosc ca recent am aflat de ea si de atunci mi s-a pus pata pe niste sampoane pe care le-am comandat numaidecat (nu de alta, dar imi statea gandul numai la ele).       Despre ce este vorba mai exact? In primul rand, acesta este un brand de cosmetice naturale si de produse de ingrijire corporala, care au ca ingredient principal plantele siberiene si care se impart pe mai multe categorii: Retetele bunicii Agafia, Baia bunicii Agafia, Farmacia bunicii Agafia si Ierburile bunicii Agafia.       "Inca din copilarie, bunica Agafia (Agafia Ermakova), a invatat ce planta si ce boala poate ameliora. A mostenit retetele de la mama ei, iar mama de la bunica - astfel secretele plantelor siberiene s-au transmis din generatie in generatie. Vechile retete depasesc de cele mai multe

Comanda Savonia - sapunuri naturale

     Imi plac foarte mult sapunurile naturale si de fiecare data le folosesc cu drag pana la ultimul clabuc. Prima si prima data am comandat astfel de sapunuri de la Jovis , acum vreo 3-4 ani. Imi aduc aminte ca cel cu catina si morcov mi-a placut foarte mult sa il folosesc pe fata, iar pe corp foloseam unul cu alge marine si sare care mirosea a mare <3. Acesta a fost si singurul site de unde mi-am comandat pana acum sapunuri naturale, insa pe la sfarsitul lunii am vazut postul  Claudiei , in care spunea ca cei de la Savonia au o oferta pe site: transport gratuit si 2 sapunuri cadou. Asa ca am intrat repede si mi-am ales 4 sapunuri si o sapuniera din nuca de cocos. A doua zi am fost contactata pentru a confirma comanda si, asa cum a spus si Claudia, am putut sa imi aleg cele 2 sapunuri cadou.      In poza apar cinci, dintre care doua sunt goale, pentru ca deja am inceput sa le folosesc, iar unul i l-am dat prietenei mele.      Pe cel cu lapte de capra si pe cel

Masca pentru regenerarea si cresterea parului

     Recent, am comandat de pe elemental.eu mai multe produse pentru ingrijirea tenului, cat si pentru cea a parului. In mai 2014, mi-am scurtat parul pana la umeri, inainte fiind pana la fund. Acum ce-i drept regret decizia luata, dar sunt constienta ca jumatate din el era plin de vopsea si oarecum degradat, desi mereu am folosit masti pentru ingrijirea lui, asa ca scurtarea lui a avut si efect regenerant. Insa acum imi doresc din nou parul lung, care era mult mai usor de aranjat si coafat. Intr-o zi cand ma uitam pe acest site, am dat de "activele" pentru par: pudra de amla, pudra de shikakai si henna neutra. M-am entuziasmat foart e tare cand am vazut ca sunt stimulatoare ale cresterii parului si ale imbunatatirii conditiei firului de par, asa ca le-am com andat imediat. Le folosesc de o saptamana si jumatate si pot spune ca se vad deja rezultate. Mai intai o sa va fac o scurta prezentare a lor, asa cum apare pe site. Pudra de amla Amla este o pudra ce