Treceți la conținutul principal

Masca pentru regenerarea si cresterea parului


     Recent, am comandat de pe elemental.eu mai multe produse pentru ingrijirea tenului, cat si pentru cea a parului. In mai 2014, mi-am scurtat parul pana la umeri, inainte fiind pana la fund. Acum ce-i drept regret decizia luata, dar sunt constienta ca jumatate din el era plin de vopsea si oarecum degradat, desi mereu am folosit masti pentru ingrijirea lui, asa ca scurtarea lui a avut si efect regenerant.
Insa acum imi doresc din nou parul lung, care era mult mai usor de aranjat si coafat. Intr-o zi cand ma uitam pe acest site, am dat de "activele" pentru par: pudra de amla, pudra de shikakai si henna neutra. M-am entuziasmat foarte tare cand am vazut ca sunt stimulatoare ale cresterii parului si ale imbunatatirii conditiei firului de par, asa ca le-am comandat imediat.
Le folosesc de o saptamana si jumatate si pot spune ca se vad deja rezultate.

Mai intai o sa va fac o scurta prezentare a lor, asa cum apare pe site.

Amla este o pudra ce se obtine din fructul arborelui Emblica Officinalis. Fructul de amla, cunoscut si sub numele de coacaze indian, este un fruct comestibil extrem de bogat in vitamina C. Nu numai fructul, dar toate celelalte parti ale plantei sunt folosite pe scara larga in medicina ayurvedica indiana in scopuri terapeutice si cura de ceai ca tonic general, revigorant si purificator. Continutul de vitamina C al fructului de Amla este de 20 de ori mai ridicat decat al portocalei si se absoarbe foarte bine. Datorita acestora, stiintele moderne recunosc efectele amlei asupra sanatatii umane. In cosmetica se foloseste fructul proaspat sau uscat.
Amla pentru PAR
- excelent tonic capilar 
- regenerant, stimuleaza cresterea parului 
- combate matreata 
- controleaza intr-o oarecare masura caderea parului 
- intareste radacina parului 
- previne in multe cazuri incaruntirea prematura 
- confera volum, vigoare si stralucire firelor de par 
- imbunatateste structura firelor par 
- hraneste parul si-l ajuta sa retina apa

De asemenea, aceasta pudra este foarte buna si pentru ten.

Amla pentru TEN
- astringent, restrange porii 
- tonic 
- antiage, regenerator 
- vitaminizant 
- curata tenul 
- purifiant 
- confera pielii suplete si fermitate 
- protejeaza impotriva poluarii mediului 
- antioxidant

Acacia Concinna este un arbust ce creste in India. Pastaile acestuia sunt folosite in Ayurveda de secole, avand virtuti de care profita parul si scalpul inclusiv in zilele noastre. Pudra este folosita pentru a curata si infrumuseta parul.
Bogata in saponine, pudra de Shikakai este considerata un sampon vegetal si poate reprezenta o alternativa la tensioactivele (fie acestea si de origine vegetala) cu care se formuleaza in mod clasic sampoanele.
Este considerat ca stimuleaza crestrea parului insanatosind scalpul. Curata bland avand un pH optim si adaptat parului.
Pudra de Shikakai se poate folosi pentru toate tipurile de par, inclusiv pentru parul vopsit. Spala in mod delicat fara sa altereze pH-ul, ajuta la intarirea radacinii parului, lasa parul matasos, stralucitor si usor de pieptanat.

Proprietati - Shikakai
- spala parul si scalpul in mod delicat
- intareste radacina si fibra capilara
- confera stralucire parului
- stimuleaza cresterea parului
- parul spalat se va descalci usor si va fi matasos
- limiteaza formarea matretii
- foarte bland cu scalpul sensibil

Obtinuta prin macinarea frunzelor uscate ale plantei Cassia Italica (Obovata), Henna Neutru este o pulbere ce confera vigoare si stralucire firelor de par, infrumuseteaza podoaba capilara. I se atribuie denumirea de "henna" pentru ca se alatura grupei de pulberi vegetale pentru vopsirea parului denumita generic astfel. 
Nu este colorant, se remarca prin faptul ca revitalizeaza firele de par, confera volum, contribuie la indepartarea matretii, curata scalpul gras, contribuie la echilibrarea secretiei de sebum si face parul mai usor de pieptanat.

Proprietati
- confera vigoare parului
- confera stralucire si volum firelor de par
- usureaza coafarea 
- purifiant si echilibrant pentru scalp


     Prepararea acestei masti este putin mai complicata pentru ca fiecare ingredient are nevoie de un timp de pregatire diferit. 
     Henna trebuie lasata in repaus 30 de minute dupa ce la o parte de henna s-au adaugat 3 parti apa fierbinte si s-a amestecat pana la formarea sa intr-o pasta cu consistenta unui iaurt.
Apoi, cu 5 minute inainte de a trece cele 30 (de la henna) pun o lingurita de pudra de amla si una de pudra de Shikakai intr-un alt bol, pun apa fierbinte cat sa se formeze o pasta omogena si o las la racit. 
     Cand a trecut timpul, le amestec pe toate in acelasi bol si le aplic pe par cu ajutorul unei perii asemenea vopsitului, doar ca aplic numai la radacina. Apoi ma las cu capul deasupra cazii (sa nu fac mizerie) si masez in jur de 5 minute. Apoi acopar capul cu o punga si las sa actioneze in jur de o ora.
      Dupa aceea, ma clatesc foarte bine si mai aplic doar putina masca pe varfuri. Nu am mai folosit sampon.

Efectele pe care le-am vazut:
- scalpul era curat
- parul nu era imbacsit
- foarte mult volum
- s-a asezat si indreptat mai bine decat de obicei

La aceasta masca, am alternat un "ceai" pentru intarirea firelor de par, am gasit tutorialul pe youtube aici.
Am pus o lingurita de henna, o jumatate de lingurita de amla, o jumatate de lingurita de shikakai intr-o cana peste care am turnat apa fierbinte si am lasat-o la macerat 24 de ore. Apoi am strecurat si am pus totul intr-un recipient cu pulverizator. O data la doua seri impart parul in mai multe carari, aplic la radacini, iar apoi masez. Nu stiu daca este doar impresia mea, dar parca parul are mai mult volum dupa uscarea radacinilor.
M-am vopsit pe 12 decembrie si de o saptamana jumatate folosesc aceasta masca si "ceai", iar parul a crescut peste 1 cm. O sa fac un update cu poze before & after dupa ce voi folosi o luna aceste produse.
Sper sa fie de folos aceasta postare, pentru ca eu nu am gasit foarte multe recenzii cand am dat comanda, insa cele pe care le-am gasit, m-au convins sa cumpar aceste pudre.  
Roxi

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Ce mai face Bunica Agafia?

Hey fetelor,      Astazi vreau sa va vorbesc despre noua mea descoperire: produsele care apartin marcii rusesti Bunica Agafia. Probabil ca multe dintre voi ati auzit pana acum de aceasta firma, insa eu recunosc ca recent am aflat de ea si de atunci mi s-a pus pata pe niste sampoane pe care le-am comandat numaidecat (nu de alta, dar imi statea gandul numai la ele).       Despre ce este vorba mai exact? In primul rand, acesta este un brand de cosmetice naturale si de produse de ingrijire corporala, care au ca ingredient principal plantele siberiene si care se impart pe mai multe categorii: Retetele bunicii Agafia, Baia bunicii Agafia, Farmacia bunicii Agafia si Ierburile bunicii Agafia.       "Inca din copilarie, bunica Agafia (Agafia Ermakova), a invatat ce planta si ce boala poate ameliora. A mostenit retetele de la mama ei, iar mama de la bunica - astfel secretele plantelor siberiene s-au transmis din generatie in generatie. Vechile retete depasesc de cele mai multe

Comanda Savonia - sapunuri naturale

     Imi plac foarte mult sapunurile naturale si de fiecare data le folosesc cu drag pana la ultimul clabuc. Prima si prima data am comandat astfel de sapunuri de la Jovis , acum vreo 3-4 ani. Imi aduc aminte ca cel cu catina si morcov mi-a placut foarte mult sa il folosesc pe fata, iar pe corp foloseam unul cu alge marine si sare care mirosea a mare <3. Acesta a fost si singurul site de unde mi-am comandat pana acum sapunuri naturale, insa pe la sfarsitul lunii am vazut postul  Claudiei , in care spunea ca cei de la Savonia au o oferta pe site: transport gratuit si 2 sapunuri cadou. Asa ca am intrat repede si mi-am ales 4 sapunuri si o sapuniera din nuca de cocos. A doua zi am fost contactata pentru a confirma comanda si, asa cum a spus si Claudia, am putut sa imi aleg cele 2 sapunuri cadou.      In poza apar cinci, dintre care doua sunt goale, pentru ca deja am inceput sa le folosesc, iar unul i l-am dat prietenei mele.      Pe cel cu lapte de capra si pe cel